طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سامانه ارزیابی عملکرد

ماژول ارزیابی عملکرد سازمانی

 

به عنوان مدیر یک سازمان مسلما برای شما همیشه مهم است که بدانید واحدهای سازمانی و پرسنل شاغل در این واحدها در خصوص وظایف محوله چگونه عمل میکنند ؟ بازده کار آنها چگونه است؟ از نظر زمانی چه میزان تایم خالی در برنامه روزانه آنها وجود دارد؟ و برای هر وظیفه ای چه میزان زمان صرف نموده اند و اینکه آیا زمان صرف شده استاندارد بوده است یا خیر؟ و بسیاری مسائل دیگر. همواره در چنین مواقعی سامانه هایی برای ارزیابی عملکرد پرسنل در داخل سازمانها ایجاد میشوند. این سامانه های ارزیابی عملکرد پرسنل غالباً سیستمهای امتیاز دهی خاصی داشته و بر مبنای این سیستمهای امتیاز دهی بازده کاری پرسنل و واحدهای سازمانی را رتبه بندی میکنند.

 

ماژول ارزیابی عملکرد پروجان :

شرکت پروجان با بهره گیری از فناوریهای شیرپوینت و پراجکت سرور، ماژولی بسیار کارا در زمینه ارزیابی عملکرد سازمانی ارائه داده است. با وجود ساختار ثابت ، این ماژول با توجه به نوع سازمانها میتواند به سه شکل اصلی پیاده سازی شود :

 

1- پیاده سازی پروژه ای

این حالت برای سازمانهایی مورد استفاده قرار میگیرد که پروژه محور بوده و اغلب فعالیتها بر مبنای پروژه های محوله به واحدهای مختلف شکل میگیرند و زمان و میزان کار مشخصی برای تکمیل آنها میتوان برآورد نمود.

2- پیاده سازی ستادی

پیاده سازی ستادی برای سازمانهایی مناسب است که فعالیتهای روزمره ، درصد عمده ای از وظایف افراد را تشکیل میدهند . به عنوان مثال میتوان برای بانکها و برخی از سازمانهای خدماتی ، این نوع پیاده سازی را روش مناسبی دانست.

3- پیاده سازی ترکیبی

در این حالت بخشی از فعالیتهای سازمان به صورت ستادی بوده و بخشی دیگر نیز به صورت پروژه ای اجرا میشوند. به عنوان مثال میتوان شرکتی عمرانی را مد نظر قرار داد که در دفتر مرکزی خود فعالیتهای روزمره و ستادی متنوعی را انجام میدهد، ولی در داخل کارگاهها این فعالیتها شکلی کاملا پروژه ای به خود میگیرند.

 

قابلیتهای ماژول ارزیابی عملکرد :

 

 


 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری دوره های آموزشی میتوانید با شماره تلفن 44287434-021 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه