طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سامانه درخواست مرخصی و ماموریت

ثبت مرخصی و ماموریت

یکی از نیازهای اصلی سازمانهای کوچک و بزرگ در زمینه مدیریت بهینه منابع انسانی، وجود یک سامانه عملیاتی و هوشمند در زمینه ثبت و پیگیری درخواستهای مرخصی و ماموریت میباشد. سامانه درخواست مرخصی و ثبت ماموریت شرکت پروجان پاسخی مناسب به این نیاز سازمانها روی بستر شیرپوینت  میباشد. این سامانه با استفاده از امکان تعریف چارت سازمانی به شما این امکان را میدهد که پس از ثبت هر مرخصی و یا ماموریتی بتوانید با توجه به ساختار سازمانی خود فرایندهایی مناسب برای بررسی و تایید مورد وارد شده تعریف نمایید. همچنین در صورت نیاز امکان ثبت مرخصی ها و یا ماموریتها به صورت اتوماتیک در این سیستم نیز وجود دارد.

پس از ثبت هر درخواست و تایید/عدم تایید آن معمولا میبایستی ساز و کاری برای اطلاع رسانی در خصوص تایید/عدم تایید درخواست در نظر گرفته شود و در نهایت سوابق مربوط به آن در داخل سامانه جهت ارجاعات بعدی نگهداری شود. سامانه درخواست مرخصی و ماموریت پروجان همانند سایر سامانه های این شرکت امکان اطلاع رسانی به مدیران ، درخواست کننده و فرد یا افراد جایگزین از طریق پیامک و یا ایمیل را دارا میباشد. همچنین تمامی نظرات ثبت شده افرادی که درخواست را تایید و یا رد کرده اند به همراه جزئیات در این سامانه نگهداری میشود. البته در صورت نیاز ، امکان مشاهده درخواست در تمامی این مراحل برای شخص ثبت کننده و یا مدیران مرتبط وجود دارد.

ویژگیهای سامانه :

 

  جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.

 

عضویت در خبرنامه