طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سامانه ارزیابی پیمانکاران

ارزیابی پیمکانکاران

سامانه ارزیابی پیمانکاران به عنوان یک سامانه تحلیلی بسیار کارآمد به سازمانها کمک میکند کلیه فعالیتهای انجام شده از سوی پیمانکاران را ثبت و با استفاده از روشهای استاندارد ، به تحلیل عملکرد آنها بپردازند. این سامانه همچنین توانایی اتصال به اطلاعات گزارشات روزانه را داشته و قادر است با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله منابع مورد استفاده از سوی پیمانکار ، حجم انجام کار ، میزان سختی کار ، شرایط محیطی و ... الگوریتمهای دقیقی جهت محاسبه راندمان کاری پیمانکاران ایجاد نماید. همچنین به روشی کاملا عملیاتی قادر خواهند بود میزان راندمان پیمانکاران را با راندمان کلی سازمان سنجیده و تصمیماتی را در جهت بهبود احتمالی عملکرد آنها اتخاذ نمایند.

علاوه بر ارزیابی عملکرد پیمانکاران ، سازمانها قادر خواهند بود تا با استفاده از تکنیکهای مدیریت دانش بر روی این سامانه به سادگی استانداردهایی را در خصوص فعالیتهای پیمانکاران مختلف تعریف نمایند. به عنوان مثال میانگین حجم خاکبرداری یک پیمانکار عملیات خاکی به صورت روزانه و با توجه به فاکتورهایی از قبیل تعداد ماشین آلات ، شرایط جوی و نوع خاکبرداری عددی ثابت خواهد بود که پس از تحلیل اطلاعات گزارشات روزانه به سادگی قابل محاسبه میباشد. با محاسبه این مقادیر توسط سامانه، شما قادر خواهید بود در درجه اول به هنگام عقد قرارداد با پیمانکاران جدید، با توجه به منابع موجود آنها نسبت به تخمین زمان انجام پروژه توسط آنها اقدام نمایید و یا به شکل برعکس با در نظر گرفتن میزان زمان فعالیت تعیین نمایید که حداقل منابع فعال پیمانکار برای انجام فعالیتهای محوله میبایستی به چه میزان باشد.

این سامانه با توانایی اتصال به اطلاعات پروژه میتواند به سادگی از اطلاعات مربوط به فعالیتهای تعریف شده در آن استفاده نموده و در صورت نیاز با توجه به نزدیک شدن به زمان اتمام فعالیت هشدارهایی را در خصوص افزایش منابع به پیمانکاران و مسئولین مربوطه ارسال نماید.

ویژگیهای سامانه ارزیابی پیمانکاران

  جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.

 

 

 

عضویت در خبرنامه