طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

کامپوننت For Each در Nintex

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

این اکشن فرایند برای ایجاد حلقه جهت اجرا بر روی آیتم های موجود در متغیر نوع مجموعه استفاده می شود.

سایر اکشنهایی که می خواهیم در این حلقه قرار گیرند را در داخل محیط For Each می اندازیم. با ذخیره سازی آیتم های موجود در متغیر نوع مجموعه داخل یک متغیر تک مقداری شما می توانید بر روی تک تک متغیرهای نوع مجموعه فعالیتها را انجام دهید.

 

اکشن For Each در نینتکس (Nintex):

برای استفاده از این اکشن کافی است مراحل زیر را طی کنیم :

در نوار کناری فرایند ساز نینتکس بر روی Category کلیک کرده و یا در قسمت جستجو نام این اکشن را تایپ نمایید، سپس با انتخاب این اکشن می توانید آن را بسته به نیاز خود در هر جای فرایند کشیده و رها کنید. همچنین شما می توانید بصورت مستقیم بر روی یکی از نودهای موجود در فرایند کلیک کرده و با انتخاب گزینه Insert Action و سپس Category این اکشن را پیدا کرده و در همان نود درج نمایید.

 

کامپوننت For Each در نینتکس

 

تنظیمات اکشن For Each :

 

Target Collection :

در این قسمت متغیر نوع مجموعه را برای اکشن تعریف می کنیم.

 

Store result in :

اکشن های داخل loop برای تک تک مقادیر موجود در متغیر نوع مجموعه می بایستی اجرا شود. برای هر بار اجرای حلقه، یکی از مقادیر موجود در متغیر نوع مجموعه انتخاب شده و به متغیر تک مقداری که در اینجا تعریف می کنیم، تخصیص داده می شود و تا زمان انتهای اجرای حلقه این متغیر مقدار ثابتی خواهد داشت. هر نوع متغیری را در این قسمت می توانید انتخاب کنید و طراح می بایستی قبل از انتخاب نوع متغیر اطمینان حاصل کند که نوع این متغیر با مقادیر موجود در متغیر نوع مجموعه همخوانی دارد.

 

Index :

برای انتخاب متغیر جهت ذخیره سازی مقادیر، می توان متغیری را نیز برای ذخیره سازی موقعیت آیتم موجوددر مجموعه تعریف نمود. به اولین آیتم موجود در مجموعه مقدار صفر داده می شود.

 

Stop processing :

یک متغیر نوع Yes/No بوده که می تواند تعیین کننده زمان خروج از حلقه باشد.هنگامی که این متغیر مقدار Yes داشته باشد، فرایند اجرای حلقه متوقف خواهد شد و اکشن بعد از For Each اجرا می شود.

 

پست مرتبط :

مقالات نینتکس

شیرپوینت

آموزش شیرپوینت

هوش تجاری (BI)

سامانه مدیریت مستندات

سامانه مدیریت جلسات

طراحی پرتالهای اینترنت و اینترانت

طراحی فرایندهای درون سازمانی

سامانه مدیریت دانش

سامانه مدیریت پروژه سازمانیEPM

پراجکت سرور

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مایکروسافت اکسچنج سرور

وبلاگ شیرپوینت

عضویت در خبرنامه