طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور
  • شیرپوینت

    شیرپوینت راهکاری است آنلاین که به سازمانها امکان پیاده سازی انواع سامانه های اطلاعاتی ، طراحی آنلاین فرمها و فرایندهای گردش کار را به سادگی و با صرف کمترین زمان و هزینه و البته بدون نیاز به دانش برنامه نویسی میدهد.

    ادامه مطلب
  • پراجکت سرور

    پراجکت سرور (استقرار EPM) راهکاری جامع برای مدیریت پروژه در شرکتهای کوچک و بزرگ میباشد. توانایی مدیریت بر روی فعالیتهای پرسنل و پیمانکاریان موجود در سازمان و سنجش  تحقق اهداف از قابلیتهای این سامانه میباشد.

    ادامه مطلب
  • CRM مایکروسافت

    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سامانه ای کاربردی برای سازمانهای ارائه دهنده محصولات و خدمات میباشد که به آنها در مدیریت اطلاعات مشتریان ، بازاریابی موثر، مدیریت منابع و طراحی و پیاده سازی فرایندهای فروش کمک میکند.

    ادامه مطلب
  • Exchange مایکروسافت

    مایکروسافت Exchange Server به سازمان شما امکان راه اندازی یک ایمیل سرور داخلی را میدهد که علاوه بر امکان به اشتراک گذاری ایمیلها میتوانید دسترسی های مورد نظر خود را برای مشاهده و یا ویرایش کاربران تعریف نمایید. 

    ادامه مطلب

هوش تجاری

شرکت پروجان با ارائه خدمات مشاوره و پیاده سازی سامانه های منعطف بسیار پیشرفته هوش تجاری(BI) و داشبوردهای گزارش گیری قابل نمایش بر روی دسکتاپ ، مرورگر و موبایل همواره در کنار سازمان شما میباشد. جهت آشنایی با خدمات ما و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

حوزه نفت و پتروشیمی

شرکتهای پیمانکاری

شرکتهای فناوری اطلاعات

صنایع فولاد