طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سامانه مدیریت قراردادها

سامانه مدیریت قراردادهای پروجان

 

سامانه مدیریت قراردادهای پروجان به سازمانها کمک میکند با ایجاد یک ساختار اطلاعاتی بسیار کارآمد ، علاوه بر نگهداری قراردادها در یک بانک اطلاعاتی بسیار امن، توانایی تعریف انواع گردشهای کاری را متناسب با فرهنگ آن سازمان بر روی قراردادها روی پلتفرم شیرپوینت داشته باشند و در نهایت بتوانند به شکلی بسیار عالی اطلاعات موجود در این قراردادها را در گزارشات و تحلیلهای خود مورد استفاده قرار دهند.

با استفاده از این محصول شما انواع فرمهای اطلاعاتی استاندارد را برای قراردادهای خود تعریف نمایید ، وجود این فرمهای اطلاعاتی به شما کمک میکند علاوه بر استاندارد سازی ساختار قراردادهای موجود در سازمان و جستجوی آسان در میان قراردادها بتوانید با توجه به اطلاعات مندرج در داخل فرمها مانند نوع قرارداد ، گردش کاری متناسبی را قبل یا پس از ثبت نهایی قرارداد در سیستم تعریف نمایید. همچنین این اطلاعات در نهایت میتوانند در گزارشات تحلیلی شما مورد استفاده قرار گرفته و برای اتخاذ تصمیمات مدیریتی در زمان لازم به شما کمک کنند.

یکی دیگر از قابلیتهای سامانه مدیریت قراردادهای پروجان ، امکان اتصال آن به سامانه های مدیریت پروژه پیاده سازی شده توسط این شرکت میباشد. در سامانه مدیریت پروژه شرکت پروجان ، برای هر پروژه یک سایت مجزا ایجاد شده و شما میتوانید در سایت مرتبط با هر پروژه ، قراردادهای مربوطه به آن را ثبت نمایید تا علاوه بر امکان دسترسی آسان به این قراردادها در زمان لازم ، از پیشینه عملکردی پیمانکاران پروژه ها نیز به سادگی اطلاع پیدا کنید. سایر قابلیتهای این سامانه عبارتند از :

 

  جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.

 

عضویت در خبرنامه