طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سامانه مدیریت مناقصات

مدیریا مناقصات 

سامانه مدیریت مناقصات شرکت پروجان ، نوعی DSS (سیستم پشتیبان تصمیم گیری) میباشد که به سازمان شما کمک میکند بتوانید مناقصات و مزایده های خود را به شکلی بسیار ساده و با صرفه جویی در زمان و هزینه برگزار نمایید. شما میتوانید بسته به مورد انواع فرمهای دریافت اطلاعات را در این سامانه  تعریف نمایید و در صورت نیاز فرایندهایی جهت بررسی صحت ورود اطلاعات ، اخذ تاییدیه از کارشناسان و یا نظرات مدیران مربوطه و در نهایت امتیاز دهی به شرکت کنندگان را پس از ورود اطلاعات در این فرمها تعریف نمایید. همچنین از دیگر قابلیتهای این سامانه توانایی اتصال آن به Vendor List سازمان شما و استفاده از اطلاعات آن برای مناقصات و مزایده هایی است که در آینده برگزار میشود. از آنجایی که فرمهای طراحی شده برای شرکت در مناقصات ، در این سامانه همگی به صورت آنلاین میباشند ، میتوانید این فرمها را بسته نظر سازمان در وب سایت خود قرار دهید و یا حتی یک سایت مجزا برای مناقصات و مزایده های سازمان خود طراحی نمایید.

سهولت تعریف فرایندهای گردش اطلاعات در این سامانه موجب میشود استفاده از آن بسیار ساده باشد و در صورت نیاز تغییر در فرایندهای گردش اطلاعات مناقصات توسط کارشناسان سازمان شما صورت پذیرد. همچنین شما میتوانید به سادگی انواع ساختارهای سازمانی مورد نیاز خود جهت بررسی و تصمیم گیری در خصوص شرکت کنندگان در مناقصات را در این سامانه تعریف نمایید و حتی با اتصال این سامانه به سامانه مدیریت جلسات خود ، پس از تایید اطلاعات وارد شده از سوی شرکت کنندگان ، جلساتی را به شکل خودکار با شرکت افراد مرتبط با توجه به ساختار سازمانی در این خصوص  تشکیل دهید.

همچنین برای سازمانهای پروژه محور ، این سامانه نیز همانند سایر سامانه های ایجاد شده توسط شرکت پروجان قابلیت اتصال به سایت پروژه ها را داشته تا علاوه بر ثبت مواردی همچون قراردادها ، اطلاعات فنی و سایر اطلاعات مرتبط به هر پروژه ، اطلاعات مربوط به مناقصات و پیمانکاران نیز در این سایت ذخیره شود.

سایر مزایای سامانه مدیریت مناقصات شرکت پروجان عبارتند از:

   جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید. 

 

 

عضویت در خبرنامه