طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

مدیریت تامین کنندگان

مدیریت تامین کنندگان

سامانه مدیریت تامین کنندگان پروجان بعنوان یک پایگاه اطلاعاتی بسیار پیشرفته جهت ثبت و نگهداری اطلاعات پیمانکاران و تامین کنندگان سازمان مورد استفاده قرار گرفته و یکی از محصولات کاربردی این شرکت میباشد. این سامانه به گونه ای طراحی شده که علاوه بر نمایش اطلاعات مندرج در خصوص تامین کنندگان و پیمانکاران به مدیران سازمان ، میتواند در صورت نیاز و کسب تایید از مدیران ، توسط خود افراد نیز ویرایش شود. یکی از قابلیتهای این سامانه امکان پیاده سازی انواع فرایندهای ساده و یا پیچیده امتیاز دهی به شرکتهای ثبت شده در این سامانه میباشد. فاکتورهای متعدد کمی و کیفی و همچنین انواع چک لیستهای کارشناسی میتواند جهت بررسی صلاحیت پیمانکاران و تامین کنندگان سیستم  مورد استفاده قرار گیرد.

با استفاده از امکانات موجود در زمینه تعریف انواع فرایندهای انتخاب تامین کنندگان ، سامانه مدیریت تامین کنندگان پروجان  میتواند به مدیران در خصوص افزایش سهولت و سرعت تصمیم گیری کمک نماید. این سامانه میتواند به سادگی با سایر سامانه های شرکت پروجان از جمله سامانه مدیریت پروژه و همچنین سامانه پیگیری نامه ها و وظایف این شرکت ارتباط برقرار نموده و به عنوان مثال به عنوان منبع اطلاعاتی خوبی برای انتخاب تامین کنندگان پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با اتصال این سامانه به مدیریت قراردادها میتوانید یک آرشیو کامل از سابقه قراردادی هر تامین کننده و همچنین سابقه عملکردی وی در اختیار داشته باشید.

شاخصه های کلی این سامانه عبارت است از:

 

    جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.