طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

ثبت سفارشات و خرید

مدیریت خرید

سامانه ثبت سفارش و خرید پروجان راهکار جامعی جهت ایجاد یک ساختار مکانیزه سفارش و خرید در سازمان شما می باشد که علاوه بر افزایش سرعت فرایند خرید ، امکان مدیریت بهتر سفارشات و تنظیم نحوه مصرف منابع را به مدیران سازمان میدهد. این سامانه به گونه ای طراحی شده که شما میتوانید تمامی فرمهای مربوط به ثبت سفارشات و فرایندهای گردش اطلاعات سفارش و تایید خرید را به سادگی و بر اساس فرهنگ سازمانی خود در داخل محیط نرم افزار تعریف نمایید.

سهولت کار با این سامانه در کنار توانایی بالای آن در طراحی انواع فرمها و فرایندها موجب محبوبیت بالای این محصول در بین مشتریان شرکت پروجان شده است. همچنین با ایجاد تغییراتی در این سامانه میتوان از آن به عنوان سامانه درخواست خدمات در سازمان نیز استفاده نمود . امکان ایجاد ساختارهای سلسله مراتبی جهت اخذ تاییدات و همچنین امکان تعریف مکانیزمهای متنوع برای کشف نیازهای ویژه سازمان از جمله قابلیتهای دیگر این سامانه میباشند.

این سامانه همواره و از هر مکانی به سادگی در اختیار کاربران قرار داشته و در صورت ایجاد یک مورد سفارش جدید قادر است بدون حتی دسترسی به اینترنت و تنها از طریق ارسال پیامک ، مسئول واحد مربوطه را از ثبت سفارش مطلع سازد. همچنین فرمهای طراحی شده در این سامانه به  میتوانند به سادگی  و متناسب با نیازهای سازمان تغییر کنند. از سوی دیگر ، گزارشات این سامانه میتوانند در انواع پلتفرمها در اختیار کاربران قرار گرفته و در مجموع تجربه ای بسیار عالی برای کار با سامانه های سفارش و خرید آنلاین را به کاربران خود منتقل نمایند.

ویژگیهای این سامانه عبارتند از :

 

  جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.