طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سیستم ثبت تیکت

سیستم ثبت تیکت

وجود یک سیستم ثبت تیکت با قابلیت اطمینان بالا مسلماً یکی از نیازهای اصلی شرکتهای ارائه دهنده کالا و خدمات آنلاین میباشد. این سیستمها میتوانند علاوه بر افزایش حس رضایت از محصول در بین مشتریان، موجب افزایش میزان کارایی سایر قسمتهای سازمان شده و همچنبن بررسی مناسب داده های این سیستمها میتواند بهترین رویکرد فکری را برای بهبود مستمر کالا و خدمات در اختیار تحلیل گران سازمان قرار دهد.

سیستم آنلاین ثبت تیکت شرکت پروجان به سازمانها در راستای افزایش سطح خدمت رسانی به مشتری کمک مینماید. این سیستم میتواند به اشکال مختلف و بسته به نظر مشتری در سازمان پیاده سازی شده و از یک سیستم ساده ثبت و اطلاع رسانی مشکلات تا یک سیستم پیشرفته اطلاعاتی متصل به نرم افزار CRM را پوشش میدهد. این سیستم قابلیتهای بسیار بالایی داشته و مهمترین مزیت آن انعطاف پذیری بسیار زیاد در عین سادگی کار با آن میباشد. بسیاری از سازمانها از این محصول به عنوان رابط اصلی ارتباط با مشتریان سازمان استفاده مینمایند. همچنین سیستم آنلاین ثبت تیکت شرکت پروجان میتواند بسته به نظر سازمانها به عنوان یک سایت مجزا و یا قسمتی از یک سایت تعریف شود.

همچنین از مزیتهای دیگر استفاده از این سیستم ثبت تیکت ، میتوان به قابلیت مدیریت هوشمند صف در آن اشاره نمود. با وجود این قابلیت میتوانید اطمینان حاصل کنید که حجم کار یکسانی به اپراتورهای سامانه ارجاع شده که این مطلب خود نقش بسزایی در کاهش متوسط زمان انتظار کاربران خواهد داشت. در نهایت میتوانید با توجه به گزارشات آماری سامانه ، سوالاتی را که بسیار متداول میباشند در یک ساختار مبتنی بر مدیریت دانش قرار داده و در اختیار کاربران سامانه قرار دهند.

ویژگیهای اصلی سامانه

 

  جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.