طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

کامپوننت Copy an item در Nintex

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

این اکشن فرایند می تواند آیتمی را از یک لیست یا کتابخانه در داخل لیست یا کتابخانه دیگری در همین سایت جاری (و نه سایتهای مادر یا زیر سایتها) کپی کند. این اکشن تنها اجازه کپی کردن از سطح root محلی را به سطح root محل دیگری در همین سایت می دهد. برای مثال پوشه ای در داخل کتابخانه اسناد معتبر نیست. همچنین نوع محتوای مبدا با مقصد باید منطبق باشد و درصورتیکه با هم ناسازگار باشند، فرایند با خطا مواجه خواهد شد.

 

اکشن Copy an item در نینتکس (Nintex):

برای استفاده از این اکشن کافی است مراحل زیر را طی کنیم :

در نوار کناری فرایند ساز نینتکس بر روی Category کلیک کرده و یا در قسمت جستجو نام این اکشن را تایپ نمایید، سپس با انتخاب این اکشن می توانید آن را بسته به نیاز خود در هر جای فرایند کشیده و رها کنید. همچنین شما می توانید بصورت مستقیم بر روی یکی از نودهای موجود در فرایند کلیک کرده و با انتخاب گزینه Insert Action و سپس Category این اکشن را پیدا کرده و در همان نود درج نمایید.

 

آموزش کامپوننت Copy an item در نینتکستنظیمات اکشن Copy an item :

Copy from :

در این فیلد اجباری آدرس لیست و یا کتابخانه ای را که قصد کپی کردن آیتمی از آنجا را داریم، وارد می کنیم.

 

Where :

فیلترها در این فیلد اجباری می بایستی به گونه ای تعریف شوند که یک یا چند آیتم مدنظری را که می خواهید کپی کنید، به سیستم نمایش دهد. برای مثال Created By, Title, Content Type. نوع اطلاعات نمایش داده شده در این قسمت به فیلد Copy from در بالا بستگی دارد.

 

Copy to :

در این فیلد اجباری شما مقصدی را در سایت کنونی تان که می خواهید آیتم مدنظرتان در آنجا کپی شود، انتخاب می کنید. مقصدها در منوی آبشاری کاملا به محتویات سایت تان بستگی دارد.

در اینجا تنها آدرس در سطح root معتبر است و پوشه و زیر پوشه ها پشتیبانی نمی شود.

 

Overwrite an existing item :

اگر در زمان کپی ، همنام با آیتم مدنظر ما در لیست یا کتابخانه مقصد آیتمی موجود باشد، با این گزینه تعیین می کنید که بر روی آیتم موجود بارگزاری شود. اگر این گزینه انتخاب نشده باشد، با اضافه کردن زمان در انتهای نام آیتم به آدرس مدنظر کپی می شود.

 

 

پست مرتبط :

مقالات نینتکس

شیرپوینت

آموزش شیرپوینت

هوش تجاری (BI)

سامانه مدیریت مستندات

سامانه مدیریت جلسات

طراحی پرتالهای اینترنت و اینترانت

طراحی فرایندهای درون سازمانی

سامانه مدیریت دانش

سامانه مدیریت پروژه سازمانیEPM

پراجکت سرور

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مایکروسافت اکسچنج سرور

وبلاگ شیرپوینت

 

 

عضویت در خبرنامه