طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

حذف Design View در شیرپوینت دیزاینر

همانطوری که می دانید ، مایکروسافت در شیرپوینت دیزاینر 2013 ، امکان Design View را حذف کرده است. Design View روش مفیدی جهت مشاهده تغییراتی که شما در فرمت بندی و ظاهر سازی کامپوننت های شیرپوینت و خصوصا در وب پارت های dataview انجام می دادید، بود. من شخصا تمایل به مشاهده تغییرات خصوصا با استفاده از گزینه داده مجازی (dummy data) داشتم و همچنین هنگامی که این امکان در رابطه با خطای xslt در زمان افزودن یک کاراکتر اشتباه هشدار می داد ، بسیار کارا بود.

بحث های زیادی پیرامون حذف این امکان شده است و ابتدا این احتمال می رفت که در نسخه های بعدی شیرپوینت دیزاینر 2013 اضافه شود ولی مایکروسافت چندی پیش تایید کرد که قصد بکار بردن این امکان را در نسخه های شیرپوینت دیزاینر 2013 ندارد و همچنین گفتند که این امکان مورد نیاز نیست. البته ما با این مسائل در نرم افزار Microsoft Dynamics CRM نیز درگیر بوده ایم.

ما در ادامه نقل قول کینان نیوتن که مدیر ارشد بازاریابی محصول در تیم شیرپوینت است را آورده ایم.

شیرپوینت سرور 2013 دربردارنده استانداردهای وب جدید برای صفحاتی که در سمت کاربر به نمایش در می آیند مانند JavaScript, JSON, and Odata می باشند. بیش از این ها نیازی به ویرایشگر صفحه وب بصری در شیرپوینت دیزاینر 2013 نمی باشد. با در نظر گرفتن این موارد ما توانایی ویرایش صفحات بصورت بصری در شیرپوینت دیزاینر 2013 را حذف کردیم. بدلیل اینکه تنها ویرایشگر صفحات شیرپوینت دیزاینر برای درک ویژگی های خاص صفحات وب در شیرپوینت طراحی شده است.

با پشتیبانی ما از استانداردهای وب جدید هر طراح صفحه وبی می تواند برای ویرایش صفحات وب در شیرپوینت سرور 2013 استفاده شود. این امکان شامل سفارشی سازی فرم ، قالب بندی شرطی از محتوا صفحه ، طرح ، قالب بندی و نام تجاری میباشد.

 

 

پست مرتبط :

توسعه Workflow در شیرپوینت دیزاینر و Visio

فراخوانی گردش کاری شیرپوینت 2010 از 2013

استفاده از محیط ویرایش بصری برای جابجایی گردشهای کاری در بین سایتها

معرفی محیط طراحی بصری در شیرپوینت دیزاینر 2013

مقالات شیرپوینت دیزاینر

هوش تجاری (BI)

سامانه مدیریت مستندات

سامانه مدیریت جلسات

طراحی پرتالهای اینترنت و اینترانت

طراحی فرایندهای درون سازمانی

سامانه مدیریت دانش

سامانه مدیریت پروژه سازمانیEPM

سامانه ارائه گزارشات روزانه

سامانه مدیریت صورت وضعیتها

سامانه مدیریت مناقصات 

عضویت در خبرنامه